Allahuakbar! Pembuat Filem Terkenal Belanda Yang Pernah Mengeluarkan Filem Menghina Islam & Nabi Muhammad Telah Memeluk Islam.

Pembuat Filem Belanda yang terkenal, Blasphemous, Arnoud van Doorn, yang telah menghasilkan video menghina Nabi (SAW) telah memeluk Islam dan melaksanakan Haji baru-baru ini.
Beberapa tahun lalu, kita telah mendengar bahawa sebuah filem telah dihasilkan yang bertentangan dengan Islam dan juga nabi terakhir Muhammad (PBUH), pembuat film filem itu telah memeluk Islam setelah menyedari bahawa Islam adalah agama yang benar dan yang lengkap. Ia adalah salah satu perkara terbaik yang telah dilakukan pada tahun ini.
Arnoud van Doorn pernah dikenali sebagai Pembuat Filem Blasphemous di seluruh dunia juga telah menunaikan haji pertama haji dalam hidupnya pada tahun 2017. Semasa perjalanan hajinya, beliau menyiarkan gambar melawat bahagian-bahagian lain Makkah dan Madinah yang mengejutkan orang ramai dan tidak lama selepas itu dia mengumumkan bahawa dia telah masuk Islam.
Semasa perjalanan HAJJ 2017 beliau menyedari bahawa membuat filem terhadap Islam sangat salah dan menyedari bahawa ia adalah salah satu perkara yang paling buruk yang pernah dilakukannya, Di Makkah, di hadapan Kaabah Suci dia mencari perlindungan Allah dari segala macam dosa dia Dan sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.
Dalam satu majlis peribadi, beliau berkongsi kisahnya di mana dia memberitahu dunia apa yang menjadikannya menjadi agama Islam.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aamir Khan berkongsi beberapa gambar dengan anak-anaknya, Junaid Khan, Ira Khan dan Azad Khan.

21 Kesan & Bahaya Zina Kepada Manusia

Bot Hantu Misteri Di Pantai Washington.